Top 10 dumande à i clienti stampati piace à dumandà

In generale, quandu avemu parlatu cù i clienti, i clienti spessu dumandanu alcune dumande nantu à a stampa, se u cliente ùn capisce micca chì l'industria di stampa hè OK, in ogni modu, u cliente ùn capisce micca, in ogni modu per dì, se u cliente hà un pocu capiscenu di stampa, tandu ùn pudemu micca piglià a ligera, ancu s'è alcune dumande ùn sò micca impurtanti, pò esse chì u cliente prova a nostra capacità prufessiunale.O guadagnate a fiducia di u cliente, o perde un cliente.

1. Perchè i prezzi di a stessa materia stampata sò cusì diffirenti?

U prezzu di stampa hè custituitu da e seguenti parti: u prezzu tutale di a carta utilizata, a tarifa di disignu, a tarifa di fabricazione di piastra (cumpresa a film, un pvc chjaru cù stampa per l'orientazione), a tarifa di prova, a tarifa di stampa (Photoshop) , a tarifa di stampa è a tarifa di post-processamentu.Sembra a stessa stampata, u mutivu perchè u prezzu hè diversu hè u materiale è a tecnulugia utilizata in a diffarenza.In corta, a stampata seguita ancu u principiu di "un prezzu, un pruduttu".

2. Perchè a cosa stampata hè diversa da a visualizazione di l'urdinatore?

Questu hè un prublema di visualizazione di l'urdinatore.Ogni monitoru hà un valore di culore diversu.In particulare display di cristalli liquidi.Comparare dui di l'urdinatori in a nostra cumpagnia: unu hà un culore rossu doppiu, è l'altru pare chì hè 15 extra neru, ma hè in realtà u listessu s'ellu sò stampati nantu à a carta.

3. Chì sò i preparazione per a stampa?

I clienti anu bisognu di fà e seguenti preparazioni per a stampa almenu:

1. Per furnisce l'imaghjini cù alta precisione (più di 300 pixel), furnisce u cuntenutu di testu currettu (quandu u disignu hè necessariu).

2. Fornite documenti originali cuncepiti cum'è PDF o opere d'arte ai (senza un disignu necessariu)

3. Descrivite chjaramente i requisiti di specificazione, cum'è quantità (cum'è in bisognu di 500 pezzi), dimensione (Lunghezza x Larghezza x Altezza: ? x ? x ? cm/ inch), carta (cum'è 450 gsm carta patinata / 250 gsm carta kraft) , dopu à u prucessu, etc

4. Cumu fà chì e nostre stampe parenu più upscale?

Cumu fà a materia stampata più upscale pò esse cuminciatu da trè aspetti:

1. U stilu di designu deve esse novu, è u disignu di layout deve esse di moda;

2. L'applicazione di u prucessu di stampa speciale, cum'è a laminazione (matte / gloss), glazing, hot stamping (gold / sliver foil), stampa (4C, UV), embossing & debossing è cusì;

3. L'scelta di materiali ghjusti, cum'è l'usu di carta d'arte, materiale PVC, legnu è altri materiali speciali.

#Attenzione !#Ùn pudete micca fà spot UV mentre avete una laminazione lucida, e parti UV saranu facilmente raschiate è cascate.

Sè avete bisognu di spot UV, allora sceglite a laminazione matte!Sò definitivamente u megliu partitu!

5. Perchè e cose fatte da u software di l'uffiziu cum'è WPS, Word ùn ponu esse stampate direttamente?

In fatti, e cose simplici fatti da WORD (cum'è testu, tavule) ponu esse stampati direttamente da l'impresora di l'uffiziu.Quì, dicemu chì WORD ùn pò micca esse stampatu direttamente, perchè WORD hè un software di l'uffiziu, generalmente utilizatu per fà una tipografia simplice, cum'è testu, forme.Sè vo aduprate WORD per organizà l'imaghjini, ùn hè micca cusì convenientu, l'errori inaspettati in a stampa hè faciule d'apparizione, ancu una grande differenza di culore di stampa ùn pò esse ignorata.I clienti volenu fà una stampa di culore, allora sicuru chì seria u megliu aduprà un software di cuncepimentu specializatu per fà, per esempiu: CorelDRAW, Illustrator, InDesign, software chì sò generalmente utilizati da u designer prufessiunale.

6. Perchè qualcosa chì pare assai chjaru nantu à l'urdinatore pare sfocata?

A visualizazione di l'urdinatore hè cumpostu di milioni di culori, per quessa, ancu i culori più chjaru puderanu esse presentati, dendu à e persone una visione assai chjara;Mentri Printing hè un prucessu cumplessu, bisognu di ottene à traversu a pruduzzioni, piastra farili è altri prucessi, in stu prucessu, mentri u culore di qualchi parte di u ritrattu (valore CMYK) hè menu cà 5%, u piattu ùn saria capaci à mostra lu.In questu casu, i culori più chjaru seranu ignorati.Dunque a stampa ùn hè micca cusì chjara cum'è l'urdinatore.

7. Cosa hè a stampa in quattru culori?

In generale, si riferisce à l'usu di u culore CYMK - cian, giallu, magenta è tinta nera per copià u culore di u manuscrittu originale di diversi prucessi di culore.

8. Cosa hè a stampa di culore spot?

Si riferisce à u prucessu di stampa in quale u culore di u manuscrittu originale hè riproduciutu da l'oliu di culore altru ch'è l'inchiostru di i culori CYMK.A stampa di culore spot hè spessu usata per stampà u culore di fondo di grande area in a stampa di imballaggi.

9. Chì prudutti deve aduprà u prucessu di stampa di quattru culori?

I ritratti pigliati da a fotografia di culore per riflette i cambiamenti di culore ricchi è culuriti in a natura, l'opere d'arte di culore di u pittore è l'altri ritratti chì cuntenenu parechji culori diffirenti devenu esse scansati è separati da separatori elettronici di culore o sistemi di desktop di culore, per esigenze tecnologiche o benefici ecunomichi, allora. riproduciutu da u prucessu di stampa 4C.

10.Chì tippu di prudutti seranu utilizati a stampa di culore spot?

A copertina di i prudutti di imballaggio o di i libri hè spessu cumpostu di blocchi di culore uniformi di culori diffirenti o blocchi di culore di gradiente regulare è testu.Questi blocchi di culore è u testu ponu esse stampati cù inchiostri di culore primariu (CYMK) dopu a separazione di u culore, o ponu esse mischiati in tinta di culore spot, è dopu solu una certa tinta di culore spot hè stampata à u listessu bloccu di culore.Per migliurà a qualità di stampa è salvà i tempi di sovrastampa, a stampa di culore spot hè qualchì volta aduprata.


Tempu di Postu: Feb-05-2023