A prutezzione ambientale bassu di carboniu parte da carta

w1

Sicondu l'Associazione China Paper, a produzzione di carta è cartone di a Cina hà righjuntu 112,6 milioni di tunnellate in 2020, in crescita di 4,6 per centu da 2019;u cunsumu era 11,827 milioni di tunnillati, 10,49 per centu aumentatu da 2019. A produzzione è u voluminu di vendita sò basamente in equilibriu.A crescita media annuale di a produzzione di carta è cartone hè di 1,41% da u 2011 à u 2020, à u stessu tempu, a crescita media annuale di u cunsumu hè di 2,17%.

A carta riciclata hè principalmente fatta di arburi è altre piante cum'è materie prime, attraversu più di deci prucessi, cum'è a sbiancatura di a polpa è l'asciugatura di l'acqua à alta temperatura.

I periculi ambientali chì facemu

w2
w3
w4

01 E risorse forestali sò distrutte

I fureste sò i pulmoni di a terra.Sicondu i dati di Baidu Baike (Wikipedia in Cina), oghje nantu à u nostru pianeta terra, a nostra barriera verde - furesta, hè sparita à un ritmu mediu di circa 4 000 chilometri quatratu annu.A causa di a ricuperazione eccessiva è u sviluppu irragionevule in a storia, l'area forestale di a terra hè stata ridutta à a mità.L'area di desertificazione hà digià cuntatu u 40% di a terra di a Terra, ma hè sempre in crescita à un ritmu di 60 000 chilometri quadrati annu.
Se i boschi sò ridotti, a capacità di regulazione di u clima serà debilitatu, chì porta à l'intensificazione di l'effettu di serra.A perdita di fureste significa a perdita di l'ambiente per a vita, è ancu a perdita di a biodiversità ;A diminuzione di u boscu porta a distruzzione di a funzione di conservazione di l'acqua, chì hà da risultatu in l'erosione di a terra è a desertificazione di a terra.

02 Impattu ambientale di l'emissioni di carbone

w5

U diossidu di carbonu cuntribuisce à 60% à l'effettu serra.

Se ùn pigliamu micca misure efficaci per cuntrullà l'emissioni di diossidu di carbonu, hè previstu chì in i prossimi 100 anni, u mondu

a temperatura aumenterà da 1,4 ~ 5,8 ℃, è u livellu di u mari hà da cuntinuà à cresce di 88 cm.L'emissioni di gasi di serra causanu l'aumentu di a temperatura media globale, purtendu à u funnu di calotte di ghiaccio, u clima estremu, a siccità è l'aumentu di u nivellu di u mari, cù impatti glubale chì metteranu in periculu micca solu a vita umana è u benessere, ma u mondu sanu di ogni criatura viventi nantu à questu. pianeta.Si stima chì cinque milioni di persone mori ogni annu da a contaminazione di l'aria, a carestia è a malatia causata da u cambiamentu climaticu è l'emissioni eccessivi di carbonu.
 
Low-carbon & ecologista principia cù carta

w6

Sicondu i calculi di Greenpeace, l'usu di 1 tonnellata di carta 100% riciclata pò riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di 11,37 tunnellate paragunate cù l'usu di 1 tonnellata di carta di pasta di legnu intera,

furnisce l'ambiente di a Terra megliu prutezzione.U riciclamentu di 1 tonnellata di carta riciclata pò pruduce 800 kilogrammi di carta riciclata, chì pò evità 17 arburi chì sò tagliati, salvà più di a mità di a materia prima di carta, riduce u 35% di a contaminazione di l'acqua.

Impression Environmental/Art Paper

w7

Impression Green Series hè una cumminazione di prutezzione di l'ambiente, arte è pratiche di carta d'arte FSC, tutela di l'ambiente cum'è u so cuncettu, natu per a prutezzione di l'ambiente.

w8

01 A carta hè fatta di fibra riciclata dopu u cunsumu, chì anu passatu a certificazione FSC di 100% RECYCLE è 40% PCW, dopu a tintura senza cloru,
pò esse riciclatu è degradatu, incarna u cuncettu di prutezzione di l'ambiente in tutti l'aspetti.

02 Pulp dopu a trasfurmazioni mostra una bianca bianca, impurità ligeramente naturali;a furmazione di un effettu artisticu unicu dimustra un bonu effettu di stampa, alta risturazione di culore.

03 Tecnulugia di trasfurmazioni
Stampa, parzialmente foglia d'oru/nastro, goffratura, stampa rotocalco, fustellatura, scatole di birra, incollatura, ecc.

Usu di u produttu
Album d'arte di alta qualità, brochure d'urganizazione, album di marca, album fotograficu, album di promozione immubiliare, etichette di materiale / vestiti, etichette per bagaglii, biglietti da visita di alta qualità, buste d'arte, biglietti di auguri, biglietti d'invitu, etc.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023