Tendenze di u mercatu di scatula ondulata è cartone da fighjà in u 2023

L'emergenza di a pandemia di COVID-19 à l'iniziu di u 2020 hà fattu u caos in a vita umana di ogni ghjornu in u globu è hà attivatu un periodu di alta volatilità chì cuntinueghja finu à oghje.I cunsumatori è l'ecunumia di i Stati Uniti sò in transizione à u so status di post-pandemia è di stimulu in u 2022, ma quella transizione hà purtatu a so propria turbulenza, mettendu parechje tendenze di l'ultimi dui anni in un statu di flussu è creendu alcune transizioni accidentate.

I mercati di cartone ondulatu è di cartone cuntinueghjanu à riflette tendenze più larghe, facendu un passu in daretu in a seconda mità di u 2021, postu chì prublemi emergenti cum'è a logistica, a carenza di materiale è u travagliu diventanu fattori maiò in l'ecunumia di i Stati Uniti.U cambiamentu in a spesa di materie prime in 2022 hà ancu avutu un impattu significativu nantu à a dumanda di imballaggio.Cù parechje imprese è rivenditori in modu attivu di creazione di inventarii, a rapidità di a transizione li hà pigliatu un pocu fora di guardia, chì hà fattu un colpu severu à l'inventarii è hà purtatu à più cicli di volatilità in tutta a catena di supply.

https://www.packing-hy.com/kraft-paper-big-size-for-packaging-corrugated-shipping-mailing-boxes-with-lid-in-stock-ready-to-ship-mailer-box- pruduttu/

Un esempiu simbolicu di questu hè l'acquistu di i cunsumatori di merchenzie, cù u settore di servizii quasi cumplettamente bluccatu è u pesante stimulu fiscale chì furnisce un ampiu putere di compra.Questi dui mutori anu invertitu à u principiu di u 2022, postu chì i cunsumatori anu spostatu a spesa versu i servizii è anu affruntatu una inflazione severa, purtendu à una forte calata di l'acquistu di beni.

U cambiamentu post-pandemicu in a spesa di i cunsumatori cambia a dumanda di imballaggi, è questi alti è bassi sò riflessi è ancu amplificati in u mercatu di imballaggi.

Spedizioni discatuli ondulatihà iniziatu a so propria corsa in montagne russe in u 2020, prima chì a pandemia hè diventata severa, chì hà risultatu in grandi acquisti di beni essenziali, è dopu hà colapsatu durante u strettu chjusu iniziale.Tuttavia, cum'è u 2020 avanza, i spedizioni di scatuli ondulati è a dumanda di carta di cartone cumincianu à mostrà una forza incredibile postu chì i cunsumatori acquistanu merchenzie imballate, in particulare quelli spediti via e-commerce.

L'offerta è a dispunibilità di carta di cartone hà ancu fluttuatu considerablemente in l'ultimi anni.Cù a dumanda in crescita in u 2020, a crescita di a capacità era minima, in parte perchè e restrizioni pandemiche rendevanu difficiule per e fabbriche di fà u travagliu, lascendu u mercatu disperatu per più fornitura è prezzi più alti.

En 2021, l'éruption de la demande a déclenché une grande réponse de l'offre, mais le marché restait tendu à cause de la forte demande persistante et de la nécessité de reconstruire l'épuisement sévère de papier cartonné.

Mentre a prospettiva di a dumanda per u 2022-2023 s'hè rinfriscata per via di a tendenza di transizione post-pandemica è di i timori di una recessione potenziale, i pruduttori cuntinueghjanu à aumentà l'offerta, chì pruvucarà un altru cambiamentu fundamentale in u mercatu.

Chì sò a dinamica di u mercatu in ghjocu in u 2023?

Uscatula ondulataè u mercatu di carta di cartone hè cresciutu rapidamente in l'ultimi anni è ùn vedemu micca chì u ritmu di transizione rallenta prestu.

In verità, a brusca svolta in l'acquistu di materie prime à l'iniziu di u 2022 hè un ricordu di quantu rapidamente e cose ponu cambià, è u prossimu cluster di aghjunte di capacità à a fine di u 2022 è à l'iniziu di u 2023.

Crearà una altra opportunità per a dinamica di u mercatu per evoluzione rapidamente è avè effetti cumplessi.

https://www.packing-hy.com/custom-colorful-specialty-shoes-box-logo-printed-paper-shipping-corrugated-box-product/

Cume l'intensità di a dumanda guidata da a pandemia hà purtatu à una grande volta di aumenti di capacità, l'offerta è a dumanda continuanu à interagisce;Se a dumanda si debilita significativamente oltre u 2023, e novi interruzioni di l'offerta puderanu vene in forma di tagli di produzzione o ancu chjusi.Per i cumpratori, u risicu di l'offerta ùn si riduce micca sanu, ma piglià una nova forma.

A misura di a dumanda discatuli ondulatipò ritruvà nantu à a pista dipende in gran parte da quantu rapidamente u settore di merceria di l'ecunumia di i Stati Uniti pò compie u so aghjustamentu à l'ambienti post-pandemia o almenu post-stimolu, o se sta ricuperazione serà ostacolata o ritardata da i ventu ecunomichi è a catena di furnimentu in corso. prublemi.

Cù u caos glubale apparentemente infinitu, cumprese, ma senza limitazione, a guerra Russia / Ucraina è a crisa energetica risultante, a pandemia in corso è l'aumentu di i tassi d'interessu, ùn ci hè nisuna ragione per crede chì a volatilità è u cambiamentu rapidu ùn cuntinuerà micca per i Stati Uniti. ecunumia, è dinò a dinamica chì guida i prezzi è a dispunibilità in u mercatu di imballaggi.A mantenenu cù i cambiamenti in a dumanda, l'offerta, u costu è u prezzu di u cartulare di cartone darà parechje opportunità per risponde è truvà valore in l'evoluzione di u mercatu.


Tempu di Postu: Nov-10-2022