Materiale di imballaggio - cartone ondulatu

Ci sò parechji tippi di materiali di imballaggio, ùn ci hè micca u megliu, solu u più adattatu.Frà elli, a scatula di imballaggio ondulata hè unu di i materiali più selezziunati.A causa di a struttura speciale di carta ondulata, u schema di imballaggio ligeru è fermu pò esse furmatu.

Chì ghjè u materiale ondulatu?

U cartone ondulatu, cunnisciutu ancu com'è cartone di fibra ondulata, hè fattu di fibre allargate ligeri, chì ponu esse ottenute da fibre prima o cartone ondulatu utilizatu è altri materiali.

U cartone ondulatu hè una struttura furmata da unu o più elementi corrugati (chjamati "cartu di basa" o "corrugates") chì sò attaccati à una o più fogli di "cartulina" da un adesivo appiicatu à a cima di i corrugati.

U numaru di carta facciale è carta core di cartone ondulatu determina a categuria: corrugated single side, corrugated single layer, corrugated doppia strata, corrugated trè strati è cusì.Sicondu u ripple hè divisu in: A, B, C, E, F corrugated.Questi corrugazioni sò chjamati secondu a dimensione, l'altitudine è u numeru di ripples.

Single layer corrugated hè di solitu usatu in A, B, C corrugated, BC corrugated hè unu di i più cumune doppia corrugated board.Trè strati di corrugazioni, cù corrugazioni ACC, corrugazioni ABA è altre classificazioni, sò cumunimenti utilizati per imballaggi di prudutti pesanti, secondu u fabricatore è u locu.

L'imballaggio ondulatu pò vene in diversi stili, forme è dimensioni secondu l'applicazione.L'urganisazioni internaziunali, cum'è FEFCO in Europa, anu standardizati strutture di carta ondulata.

scatula 23

Diversi tipi di cartone

Ancu s'è parechji scatuli ondulati pareanu listessi, sò fatti di diversi tipi di materiali, chì ponu avè un impattu significativu nantu à e so caratteristiche è e prestazioni di imballaggio.Diversi forme di cartone sò i seguenti:

Cartulina di carta kraft

I cartoni di carta Kraft cuntenenu almenu u 70-80% di e fibre di pasta chimica originale.Sò cunsiderati cum'è i materiali più altu, assai duru è forte, cù una superficia liscia.Parechji cartoni di carta kraft sò fatti di pasta di legnu morbidu, mentre chì alcuni sò fatti di betula è altre polpa di legnu più dura.I cartoni di carta Kraft ponu esse divisi in parechje subcategories secondu u so culore:

U culore marrone naturali di i piatti di carta kraft marroni varierà, secondu a fibra, u prucessu di pulping è u locu di a pianta.

A carta kraft bianca hè assai forte è prezzu raghjone.

U cartone di carta kraft grisgiu, cunnisciutu ancu com'è cartone di carta d'ostriche, hè simile à u cartone di carta kraft biancu, ma hà un aspettu variegatu.

I cartoni di carta kraft sbiancati sembranu naturali, ma passanu per un stadiu addiziale di sbiancante.Ùn sò micca forti cum'è a carta artigianale non imbiancata.

A carta kraft di impiallacciatura di Birch hè fatta di un materiale simili à u paper kraft di impiallacciatura bianca, ma cù una superficia sbiancata.Questu reduce l'impattu ambientale generale di u cartone.

Cartoncino imitazione vacca

A forza di l'imitazione di cartone bovinu ùn hè micca altu cum'è quella di carta kraft, perchè l'anzianu hà un cuntenutu più altu di fibra riciclata.Hè impurtante à nutà chì u cartone d'imitazione bovina marrone pò esse divisu in diverse categurie, ancu s'ellu spessu varieghja per paese è regione.

Cartulina ordinariu

U cartone ordinariu ùn hè micca cumunu cum'è a carta kraft o u cartone bovinu d'imitazione marrone.A maiò parte sò fatti di materiali riciclati incontrollati, chì significa chì ùn sò micca di alta qualità è ùn furnisce micca u listessu rendimentu cum'è l'altri tipi di cartone.Ci sò trè tippi di cartone ordinariu:

cartone sbiancatu,di solitu biancu.

cartone biancu,aduprendu cartone sbiancatu laminatu, s'assumiglia à u cartone sbiancatu, ancu s'ellu hè più prezzu.

cartone grisgiu,di solitu usatu solu cum'è carta core.

 Ci sò altri fattori à cunsiderà.Per esempiu, l'imballaggio ondulatu pò esse cumpostu da una, doppia o trè strati.A più strati, u più forte è più durable u pacchettu serà, ma di solitu hè più caru.

Carta Kraft Grande Formatu Per Packa1
Paper Kraft Big Size Per Packa3

Chì duvemu cunsiderà quandu sceglite imballaggi ondulati?

In parechji casi, l'imballaggio ondulatu hè veramente u pacchettu ideale.Prima, perchè hè 100% riciclabile, hè una bona scelta per l'imprese attente à l'ambiente, soprattuttu chì a sustenibilità diventa sempre più impurtante per più è più imprese.

L'imballaggio ondulatu hà ancu e caratteristiche di persunalizazione.Pudete cambià u tipu di cartuni, l'adesivu utilizatu è a dimensione di u corrugatore.Per esempiu, l'imballaggio ondulatu pò avè una strata ritardante di fiamma aghjuntu à questu per u trasportu di materiali infiammabili o resistenti à l'umidità chì sò esposti à alta umidità o variazioni di temperatura larga.

Stu tipu di imballaggio hè assai forte per u so pesu è pò prutege l'articuli fragili durante u trasportu.I prudutti sò imballati trà strati di carta ondulata chì sò abbastanza forti per sustene assai pressione o vibrazione.Questi casi di imballaggio ponu impediscenu i prudutti di slipping è ponu sustene a vibrazione alta.

Infine, u materiale hè assai prezzu.Hè una di l'opzioni più economiche dispunibili è, per quessa, hè una bona scelta per quelli chì cercanu di riduce i costi di imballaggio senza compromette a prutezzione di u produttu.


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022