Cumu fà un saccu di carta Kraft?

I sacchetti di carta Kraft sò assai amichevuli di l'ambiente, soprattuttu in i paesi europei chì in u mo paese.Ancu s'ellu ùn sò micca largamente utilizati in u mo paese, crede chì cù a prumuzione, più è più persone capiscenu è utilizanu sacchetti di carta kraft.Ci hè parechje manere di fà sacchetti di carta kraft.

1. Small kraft biancusacchetti di carta.In generale, stu tipu di saccu hè grande in quantità è largamente utilizatu.Perchè assai imprese necessitanu stu tipu di saccu di carta kraft per esse economicu è durable, di solitu u metudu di stu tipu di saccu di carta kraft hè in forma di macchina è appiccicatu à a macchina.macchina operata.

 

2. A pratica di sacchetti di carta kraft medium-size, in circustanze nurmali, sacchetti di carta kraft medium-sized sò fatti di sacchetti di carta kraft fatti da machini è poi incollati manualmente cù corde.Perchè l'attrezzatura di furmazione di sacchetti di carta kraft domestica attuale hè limitata da a dimensione di stampa, è di carta kraft A macchina di sticking bag pò appiccicà solu a corda di sacchetti di tote più chjuchi, cusì a pratica di sacchetti di carta kraft hè limitata da a macchina.Parechji sacchetti ùn ponu micca esse pruduciutu da a macchina solu.

 

3. Sacchetti grossi, sacchetti di carta kraft inversa, gialli più grossisacchetti di carta kraft, sti sacchetti di carta kraft deve esse fatti a manu.Attualmente, ùn ci hè micca una machina in Cina chì pò risolve a furmazione di sti sacchetti di carta kraft, perch'elli ponu esse fatti solu a manu.U costu di pruduzzione di sacchetti di carta kraft hè altu, è a quantità ùn hè micca grande.

 

4. Ùn importa ciò chì tipu di saccu di carta kraft sopra, s'è a quantità ùn hè abbastanza grande, hè giniralmenti fatta a manu, perchè a perdita di saccu di carta kraft machine-fattu hè grande, è ùn ci hè manera di scioglie a pratica di una piccula quantità di sacchetti di carta kraft.


Tempu di post: 17-sep-2022