Notizie di l'impresa

A funzione di cartaa scatula hè di trasportà, prutegge è guardà i prudutti decorattivi.L'imballaggio di i prudutti ùn deve micca solu assicurà a sicurità di u prucessu di trasportu, ma ancu ghjucà un rolu in l'attrazione di i clienti, migliurà l'imaghjini di a marca è permette à i clienti di ricurdà i vostri prudutti cù successu.
Cumpagnia di imballaggio Hongye chì hè specializata in prudutti di stampa di decorazione di imballaggi di carta da più di 20 anni.Fornimu Scatola Ondulata 、 Scatola di Imballaggio di Carta 、 Borsa di Carta è Sacchetti di Bubble Mailers à u mercatu globale cù bona qualità è prezzu cumpetitivu.

Notizie di l'impresa

Avemu più di 15 macchine avanzate, cumprese una stampatrice di culori Manroland 5 di fabbricazione tedesca è una stampatrice di culori Manroland di 6 culori di fabbricazione tedesca, 1 fustellatrice completamente automatica, 2 macchine per film completamente automatiche, 2 laminatori completamente automatici, 2 stampi d'oru semi-automaticu è una macchina di stampa d'oru full-automatica, ecc. Avemu una squadra di affari è cuncepimentu appassiunata, prufessiunale è diligente per furnisce soluzioni di imballaggio olisticu prufessiunale è di stampa per risponde à i bisogni di i nostri clienti.Offriamu à i nostri clienti un serviziu one-stop per a scelta di materiale, cuncepimentu graficu, cuncepimentu di struttura di scatula, fabricazione di campioni, fabricazione, logistica è serviziu post-vendita."Onestà, Innuvazione è Alta efficienza" sò a filosofia di u funziunamentu di a nostra cumpagnia."Risolvi ciò chì i clienti anu bisognu di risolve" sò u principiu di u funziunamentu di a nostra cumpagnia.Avemu una sperienza ricca in a pruduzzione di materiali di imballaggio, è ponu furnisce i prudutti à i clienti in tempu assicurendu una alta qualità.

Notizie di l'impresa (2)

I scatuli di carta sò largamente usati in a vita di ogni ghjornu.I scatuli di carta piegati currettamente seranu durable è forti, anu una certa forza sismica è un cuscinettu è una prutezzione megliu.
Cumu plegà una scatula di carta currettamente?Insegni manu à manu.

Un imballaggio bellu è solidu hè u nostru vantaghju. Offriamu e migliori opzioni per spezialità è diverse scatuli à prezzi grossisti.Venite à shopping avà!Diversi cuncepimentu diverse dimensioni assai belli campioni per u vostru riferimentu.Seremu u vostru megliu fornitore di imballaggi di carta mai!

Pudemu furnisce campioni gratuiti nantu à i prudutti cumposti, è vendita all'ingrosso di pavimenti in wpc economici all'aperto, uttene l'elogi di u cliente.


Tempu di Postu: Apr-21-2022