Applicazione di carta kraft in l'industria di stampa è imballaggio

Paper Kraft cum'è un materiale cumuni in l'industria di stampa è imballaggio, allora sapete cumu utilizàcarta kraftcurrettamente?

L'usu di carta kraft
In l'industria di stampa è imballaggio, a carta kraft hè comunmente usata per stampà copertine di dichjarazioni finanziarie, buste, imballaggi di merci, sacchetti di documenti, sacchetti di informazioni, sacchetti di manu, scatuli di schedari, sacchetti di file, etc.

Specificazioni di carta kraft
Comu cumunimenti usatucarta krafthà diverse specificazioni cum'è 60g/m2, 70g/m2, 80g/m2, 100g/m2, 120g/m2, 150g/m2 è ancu 250 ~ 450g/m2.

Caratteristiche di a carta kraft
Vantaggi:A carta Kraft hà i vantaghji di una bona durezza, una struttura dura è forte, micca facilmente strappata è rotta, è resistente à l'usura.
Svantaghji:carta kraft rugosità superficia carta, facile à cumparisce nant'à a fibbia sottu à u pick, caduta capelli, fenomenu de pulveri, whiteness, flatness, liscia hè poviru.

L'usu di e cumpetenze di carta kraft
① Hanging and adjusting wet treatment: u primu passu à l'irregularità di a superficia è hè stata rotta a carta sguassata, u sicondu passu serà l'impurità di a superficia di carta, a cenere di carta pulita, u trattamentu di essiccazione appesa, in modu chì a temperatura è l'umidità di carta kraft è offset. a temperatura di l'attellu di stampa è l'umidità per mantene a coherenza.Paper kraftdopu à appiccicà trattamentu umidità secca, pusatu nantu à a cima di a pila di carta pressatu splint carta, cù petre grandi, compaction piastra di ferru, à evitari carta fluffy micca solidu.Fendu cusì pò evità efficacemente l'emergenza di carta kraft per via di u cuntenutu di umidità irregolare chì appare nantu à u fenomenu di buckling sottu u pick.

② sceglite un bonu mudellu: per via di a carta kraft 80g/m2 più spessa, in l'ugello di consegna di carta spessu ùn pò micca assorbisce a carta, cusì quandu u spessore di carta kraft ≥ 80g/m, hè megliu ùn aduprà micca quattru o ottu apertu. stampa offset machine à stampa.Inoltre, per via di a larghezza di carta chjuca, faciule da duppià o fallimentu multi-foglia, o carta skewed in a consegna di cartone.È cù a stampa offset folio o stampa offset full-apertura ≥ 80g / m di carta kraft, l'effettu serà megliu.

③ aghjustà u sistema di consegna di carta di a macchina di stampa offset: u spessore di a carta hè più grande hè faciule per causà accidenti di stop, cusì prima di inizià a stampatrice deve esse prima di u cuntrollu di punch, cuntrollu di skew, doppia cuntrollu è altri apparecchi elettrici per aghjustà u apprupriati, à impedisce a carta kraft di più chè unu rotulu cattiva machine.Deve esse aghjustatu à a dimensione di u voluminu di aspirazione di l'ugello di aspirazione, l'ugello di aspirazione di carta è l'ugello di aspirazione di l'alimentazione di carta per utilizà u diametru è u grossu sò anellu di gomma più grande.

https://www.packing-hy.com/kraft-paper-big-size-for-packaging-corrugated-shipping-mailing-boxes-with-lid-in-stock-ready-to-ship-mailer-box- pruduttu/
https://www.packing-hy.com/wholesale-customized-logo-food-delivery-packing-paper-bag-food-grade-coffee-kraft-paper-bag-product/

④ mantene a distanza centrale di u cilindru di stampa è di u cilindru di gomma invariata: aghjustate a distanza di u centru di u cilindru d'impressione è di u cilindru di gomma è mantene a distanza di u centru invariata, quandu si stampa 250 ~ 450 g / m di carta kraft, sta distanza di centru pò esse allargata da 0,2 ~ 0,4. mm.rugosità di a superficia di carta kraft, liscia hè poviru, u tightness di a carta hè assai menu cà carta copperplate, carta offset, dunque, stampa di carta kraft, ma dinù currispundente cresce a prissioni di stampa.Quandu si stampacarta kraftspessore ≥ 400 g / m, u cilindru di a piastra di stampa è a distanza di u cilindru di gomma di 3,95 mm, u cilindru di gomma è l'aghjustamentu di u cilindru d'impressione per 3,40 mm, u pacchettu tutale di u cilindru di a piastra di stampa per 0,65 ~ 0,75 mm, u pacchettu tutale di u pacchettu di u cilindru di stampa. cilindru di gomma per 3,15 ~ 3,35 mm.Sè a carta di stampa da grossu à magre, deve esse disegnata da u forru piastra di stampa in u gruixu ridutta di u pacchettu pacchettu, più à u forru pacchettu cilindru gomma;se a carta da magre à grossa, deve esse tirata da u cilindru di gomma per aumentà u spessore di u forru di u pacchettu, più à u forru di u pacchettu di u cilindru di stampa.

⑤ Superficie di carta kraft ruvida, sciolta, faciule da pulverizza, capelli, cusì quandu stampate per sgrossare diligentemente u cilindru di gomma è u cilindru di a piastra di stampa, per evità i capelli di carta, a polvera di carta aderita à u cilindru di gomma è u cilindru di a piastra di stampa è affetta u trasferimentu di tinta, risultatu in grafica fora di u piattu, mancanza di fila rottu di penna.S'ellu hè scontru in l 'istati, quandu a stampa monocromatica, capelli di carta kraft, prublemu seriu prublemi, pò esse stampatu prima di a strata overlay d'acqua, chì ponu effittivamenti riduci i capelli di carta, fenomenu polvara, cusì chì a carta hè più flat.


Tempu di Postu: Nov-01-2022