Notizie di l'industria

Perspettivi di imballaggio!In a seconda mità di u mercatu di imballaggi di carta, a dumanda di riscaldamentu

L'industria di l'imballaggi è di a stampa hè un sistema industriale enormu, ma ancu una longa storia di u sistema di l'industria.Packaging ticnoluggìa dâ stampa nantu à u passu à passu in a pruduzzione, a vita, è a crescita passu à passu, u sviluppu, a furmazione di una grande industria sana.

Notizie di l'industria

U mercatu di imballaggio è stampa di China hà da cuntinuà à cresce in modu fermu, a scala di a dumanda di u mercatu di imballaggio è di stampa hè prevista per sfondà 1 trilioni di dollari americani, u tassu mediu di crescita annuale di l'industria di l'imballaggio righjunghji circa 4%.Cina hè diventata u più grande mercatu di cunsumatori di imballaggio è stampa di u mondu è pruduttore di prudutti di imballaggio.

L'annu passatu carta di carta imballaggio industria cuncentrazione mercatu, tutta l'industria in a cuncurrenza è a situazione relativamente stabile, accumpagnata da l'industria di cunsumu di marca è a tendenza di l'aghjurnamentu di u cunsumu, u migliuramentu di u standard di vita di e persone, a visualizazione è a vendita di miniaturizazione di imballaggio di beni di cunsumu, ambientale. migliurà u rendiment;L'imballaggio di almacenamentu è trasportu aumenta cù a rata di penetrazione di e-commerce.

a nova onda di u cunsumu di u mondu multiculturale di a metropole hà bisognu di prudutti di imballaggio internaziunali, rigali di alta qualità, beni di lussu, cusmetichi, vinu di alta qualità, artighjanali, cartoleria è altre scatole di carta speciale, cartoni, sacchetti di carta, carta da imballaggio è altri ultimi prudutti. .L'industria di i cunsumatori è a dumanda di i cunsumatori per l'imballaggi di i prudutti sò ancu in crescita.I sperti anu dettu chì cumminatu cù e caratteristiche cicliche di u mercatu di l'imballaggio di carta, è l'attuale prospettiva macroeconomica cuntinueghja à migliurà, l'industria di l'imballaggio di carta hè sempre in un periodu di crescita stabile, ottimista nantu à a catena industriale, tuttu u mercatu di carta in a seconda mità di l'annu cumpariscerà a dumanda di riscaldamentu di novu.

Green, bassu carbonu, prutezzione di l'ambiente "hè u futuru spindle di sviluppu di l'industria di l'imballaggio. U mercatu globale di imballaggi hè previstu di cresce da $ 917 miliardi in 2019 à $ 1.05 trilioni da 2024, secondu a dati da l'industria di stampa è imballaggio.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2019